فروشگاه اینترنتی دما پلاس

فروشگاه اینترنتی دما پلاس درگاه فروش محصولات سرمایشی و گرمایشی گروه مهندسی بوجار (شرکت فن آوران انرژی ساز مهرگان)

وبسایت دماپلاس جهت سهولت دسترسی کاربران، مشتریان و همکاران گرامی به بهترین اجناس تاسیساتی با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در سال 1398 تاسیس گردید و از زیرمجموعه‌های شرکت مهندسی فن آوران انرژی می‌باشد.

قابل ذکر است شرکت فن‌آوران انرژی در بازار تاسیسات از تجربه‌ای 50 ساله برخوردار بوده و در این مدت توانسته است با توجه به دغدغه مدیران و بنیان گذار مجموعه مبنی بر تسهیل دسترسی همگان به کالاهای با کیفیت تاسیساتی در بازار ایران، سهم بسزایی در بازار را از آن خود سازد. فروشگاه اینترنتی دماپلاس از ابتدای تأسیس توانسته است علاوه بر ایجاد رقابت سالم بین همه فروشندگان آنلاین کالاهای تاسیساتی، پاسخگوی مناسبی جهت تامین خواسته‌های مشتریان باشد.

در این وبسایت انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی شرکت های نیرو تهویه البرز ، انرژی ، لورچ ، شوفاژکار و …. در اختیار تمام کاربران قرار گرفته است. همه افراد قادرند با بررسی انواع کالاهای تأسیساتی موجود در این فروشگاه ، اجناس مدنظر خود را متناسب با نوع نیازشان انتخاب و خریداری نمایند.

دما پلاس

بروزرسانی موجودی و قیمت

موجودی و قیمت اغلب محصولات سرمایشی و گرمایشی ، ابزارها و سایر محصولات تأسیساتی همواره بروزرسانی میشود. شما همراهان عزیز میتوانید با مراجعه به نشانی اینترنتی دما پلاس از قیمت و موجودی کالاها و همچنین موجودی محصولات جدید و تخفیفات باخبر شوید.

ارتباط با کارشناسان ما در روزهای کاری هفته از ساعت 9 تا 18 میسر می باشد. لذا میتوانید جهت مشاوره و راهنمایی برای خرید انواع تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و انتخاب تهویه مطبوع مناسب، با تیم ما در ارتباط باشید.